30 seconds to mars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


první české fórum o skvělé skupině 30 seconds to mars
 
PříjemPříjem  HledatHledat  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Jsem nováček :-)

Goto down 
+2
jersey
sslunickoo
6 posters
Jdi na stránku : 1, 2  Next
AutorZpráva
sslunickoo




Poeet p?íspivku : 65
Age : 38
Registration date : 14. 04. 08

Jsem nováček :-) Empty
PříspěvekPředmět: Jsem nováček :-)   Jsem nováček :-) Icon_minitimeMon Apr 14, 2008 12:42 am

Omlouvám se, že vytvářím, nové téma,ale asi mě postihla naprostá slepota, protože jsem nikde takový topic nenašla. Takže ještě jednou jsem nováček do fóra, je mi 22let, 30STM poslouchám tak 4roky :-) NO a na zbytek určitě přijdete časem. Už Vás tak mírně z povzdálí pozoruju 14dní a doufám,že si budem rozumět Very Happy
Návrat nahoru Goto down
jersey

jersey


Poeet p?íspivku : 2752
Registration date : 07. 07. 07

Jsem nováček :-) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Jsem nováček :-)   Jsem nováček :-) Icon_minitimeMon Apr 14, 2008 10:23 am

sslunickoo napsal:
Omlouvám se, že vytvářím, nové téma,ale asi mě postihla naprostá slepota, protože jsem nikde takový topic nenašla. Takže ještě jednou jsem nováček do fóra, je mi 22let, 30STM poslouchám tak 4roky :-) NO a na zbytek určitě přijdete časem. Už Vás tak mírně z povzdálí pozoruju 14dní a doufám,že si budem rozumět Very Happy

čáu:) Vítám nováčka. Něco je asi zahrabaný v topic: O nás...ale to už je taky pěkně dlouho.
Tak ještě jednou vítej a doufám, že se to tu trochu rozproudí... s novou "krví".Smile
Návrat nahoru Goto down
kiki

kiki


Poeet p?íspivku : 2177
Age : 31
Registration date : 02. 07. 07

Jsem nováček :-) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Jsem nováček :-)   Jsem nováček :-) Icon_minitimeMon Apr 14, 2008 2:02 pm

Ahoj:-) taky zdravím sunny
Návrat nahoru Goto down
http://www.angie-jolie.blog.cz
Mary(go)On

Mary(go)On


Poeet p?íspivku : 846
Age : 37