30 seconds to mars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


první české fórum o skvělé skupině 30 seconds to mars
 
PříjemPříjem  HledatHledat  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 taky nováček

Goto down 
+4
sslunickoo
kiki
Helena rabi
Sangreal^
8 posters
AutorZpráva
Sangreal^

Sangreal^


Poeet p?íspivku : 51
Registration date : 17. 04. 08

taky nováček Empty
PříspěvekPředmět: taky nováček   taky nováček Icon_minitimeThu Apr 17, 2008 9:55 pm

Ahojky,já jsem tu taky nováček, čímž zdravím Sluníičko Smile
O 30STM prakticky moc nevím, znám Jareda vlastně jako herce a když jsem viděla video The Kill, tak mě napadlo, je ten vypadá jako ten herec Very Happy
Každopádně video mě zaujalo a zaujaly i ty další, muzika je skvělá, řekla bych, že Jared je mnohem lepší zpěvák, než herec. No jeho styl je opravdu úžasný, pokaždé jiné vlasy a šílený boty...no a mimoto opravdu pěkný kousek holky co ? Povedl se mamce a tatínkovi I love you
Tak tedy zdravím ve spolek cherry
Návrat nahoru Goto down
Helena rabi

Helena rabi


Poeet p?íspivku : 176
Age : 32
Registration date : 07. 12. 07

taky nováček Empty
PříspěvekPředmět: Re: taky nováček   taky nováček Icon_minitimeThu Apr 17, 2008 10:03 pm

Sangreal^ napsal:
Ahojky,já jsem tu taky nováček, čímž zdravím Sluníičko Smile
O 30STM prakticky moc nevím, znám Jareda vlastně jako herce a když jsem viděla video The Kill, tak mě napadlo, je ten vypadá jako ten herec Very Happy
Každopádně video mě zaujalo a zaujaly i ty další, muzika je skvělá, řekla bych, že Jared je mnohem lepší zpěvák, než herec. No jeho styl je opravdu úžasný, pokaždé jiné vlasy a šílený boty...no a mimoto opravdu pěkný kousek holky co ? Povedl se mamce a tatínkovi I love you
Tak tedy zdravím ve spolek cherry